Ylöjärven 4H ry

Mikkolantie 5, 33470 Ylöjärvi

Ylöjärven 4H-yhdistys on valtakunnalliseen 4H-järjestöön kuuluva, poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton nuorisotyötä tekevä yhdistys.

Jäseniksi voivat liittyä 6-28-vuotiaat lapset ja nuoret. Yhdistys on perustettu vuonna 1989. Yhdistys toimii koko Ylöjärven (myös entisen Viljakkalan ja Kurun kuntien) alueella.

4H tulee sanoista HARKINTA, HARJAANNUS, HYVYYS ja HYVINVOINTI. Ylöjärven 4H-yhdistyksen tarkoituksena on tarjota lapsille ja nuorille mielekästä vapaa-ajan toimintaa mm. kädentaitoja opettamalla ja työmahdollisuuksia tarjoamalla.

Valtakunnallisesti 4H-järjestöön kuuluu lähes 44 000 jäsentä. Paikallisia 4H-yhdistyksiä on yli 200 ympäri Suomea. Ylöjärven 4H-yhdistyksessä on nuorisojäseniä noin 400.

Henkilöstä:

Toiminnanjohtaja

Tuija Huttu

tuija.huttu@4h.fi

Ylöjärven 4H-yhdistyksen turvallisuusyhteyshenkilö on Tuija Huttu. Turvallisuusyhteyshenkilöön voi ottaa yhteyttä kaikissa lasten ja nuorten turvallisuuteen liittyvissä asioissa.

Toimisto (kerhovastaava)

ylojarvi@4h.fi

Hallitus

Erkki Lahtinen